reklama

Propaganda Smeru v podobe neúčinného zákona

Smer-SD si zase raz robí kampaň v podobe protikorupčnej agendy v súčinnosti s inšpektorátom práce.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Navonok to vyzerá veľmi pekne, ak zamestnanec, ktorý má pocit, že jeho zamestnávateľ sa nespráva voči nemu v rámci zákona, nahlási inšpektorátu práce pochybenie anonymne.

Dokonca, ak sa preukáže, že zamestnanec bol v práve, bude odmenený. Veľmi zvláštne, nakoľko ak podá podnet zamestnanec anonymne, tak sa pýtam, ako mu bude vyplatená odmena?

Nemám vôbec dôveru v inštitúciu, ktorá sa nazýva inšpektorát práce. Vychádzam z osobnej skúsenosti. Vôbec nešlo o zahraničnú firmu, kde ľudí naozaj šikanujú. Išlo o firmu sídliacu a podnikajúcu v Bratislave. Zaoberá sa činnosťou SBS a má vyše 70 zamestnancov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako asistentka konateľa som sa často stretla s tým, ako do tejto firmy chodil pán z inšpektorátu práce, nakoľko sa konatelia naozaj chovali k zamestnancom formou pripomínajúcu mafiánske praktiky. Nebola som toho priamym svedkom, ale zamestnanci chudáci chodili za mnou a hovorili mi o tom. Bolo mi ich ľúto, ja som s tým nemohla nič urobiť. Sama som z tej firmy odišla, nakoľko som sa na to správanie nemohla pozerať. Zamestnanci mali rodiny a nedostali výplaty po odpracovaní mesiaca a prosili, aby som sa prihovorila u vedenia. 

Ale teraz k veci.

Vždy, keď prišiel na kontrolu pán z inšpektorátu práce, spravila som mu kávu a pokiaľ prišiel konateľ, ak vôbec prišiel, hovoril, že napíše, že je všetko v poriadku. Na moju otázku, či si podnety aspoň preveril, keď je to už také okaté, odpovedal úsmevom, čo ma zarazilo. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neskôr som sa od konateľa dozvedela, že pánovi sa dávajú peniaze, aby napísal, že podnet je neoprávnený. Viem, že už vtedy niektorí zamestnanci podávali anonymne podnety. A výsledok?

Pán z inšpektorátu práce vysmiaty a podľa slov konateľa "odškodnený". 

Práve preto nedôverujem tejto inštitúcii, nedôverujem ani protikorupčnej linke pána premiéra, na ktorú sa nedá ani dovolať. 

Záver

Je podľa mňa jedno, či to bude anonymné, či podpísané. Je to len obyčajná propaganda vlády Smeru-SD. Pán premiér, prosím Vás nekŕmte nás senom, nie všetci sme somáriky!!! 

Martina Jánošíková

Martina Jánošíková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Komunálna politička. Ako sa chcem podieľať na správe vecí verejných, tak by som svoje vízie a postrehy chcela zdieľať na blogu a diskutovať aj s inými ľuďmi, či ich moje názory oslovia. Moje blogy sa nebudú týkať len politiky, ale celkovo o stave v našej republike, o veciach, ktoré sa mi nepáčia, alebo páčia. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu