reklama

Kto je Dankov človek nominovaný na post riaditeľa Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny?

Priatelia budem k Vám ako stále - úprimný, čestný a otvorený: Ak by vládol Matovič, Lipšíc, Sulík, Kollár res. Kotleba, ja som dnes v Amerike umývam taniere v McDonalde...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Matúš Námeš
HRDÝ NÁRODNIAR - HRDÝ ČLEN SNS, Slovenská národná strana
Pracoval/-a v: Andrej Danko


Člen SNS, ktorý pracoval v: Andrej Danko. Dňa 6.9. 2016 dostal teplé miestečko na Úrade sociálnych vecí a rodiny v Starej Ľubovni. 32 ročný mladík, ktorého jedinou kvalifikáciou bola propagácia SNS. Žiadnu inú kvalifikáciu neuvádza....
Tak toto je on, určite ho väčšina z Facebooku pozná. Na svoj osobný profil oznam, ktorý by vo mne nevyvolal žiadny ohromujúci ani prekvapujúci pocit:
"Drahí priatelia. Dnes som bol menovaný do funkcie riaditeľa Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny v Starej Ľubovni. Urobím všetko pre to, aby som ľuďom, ktorí sa ocitnú v ťažkej životnej situácii, pomohol trochu zmierniť ich trápenie. Držte mi palce, aby som bol v novej práci úspešný a nesklamal Vás."
Potiaľto by to bolo dajme tomu v poriadku. Čo ma však veľmi zarazilo, bola jeho bezbrehá drzosť voči poslankyni Silvii Petruchovej, ktorá je na invalidnom vozíčku a vydala sa za pakistanského utečenca.
Citujem budúceho riaditeľa Úradu sociálnych vecí a rodiny: "Na toto sa fakt ťažko hľadajú slová a čo napísať. Zobrať si muža muslima z azyláku pôvodom z Pakistánu ktorý privandroval v utečeneckej vlne ktorý žije v azylaku v Berlíne a čaká na azyl. Nie, nehovorím o nejakej francúzke, ale o poslankyni slovenského parlamentu … Modlím sa, aby ten jej manžel nemal 250 členov rodiny ktorých si tu zavolá ako spojenie rodiny a slovenský dôchodca nech sa uskromní aby bolo na týchto “občanov” s občiankou..."
Je podľa Vás tento mladý človek vhodný na post riaditeľa Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny? Je to v poriadku, keď sa HRDO, SLUŠNE a ODBORNE zmenilo na urážanie ženy tak príznačné pre predsedu strany SNS pána Danka?
Ako sa bude tento pán chovať na úrade, kde je potrebná dávka sociálneho cítenia a empatie? Osobne mi to je veľmi ľúto, nakoľko aj tieto "odborné a slušné" nominácie znovu pohnevajú občanov a samozrejme, že potom nenávidia politikov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Matúš Námeš
Matúš Námeš 
Martina Jánošíková

Martina Jánošíková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Komunálna politička. Ako sa chcem podieľať na správe vecí verejných, tak by som svoje vízie a postrehy chcela zdieľať na blogu a diskutovať aj s inými ľuďmi, či ich moje názory oslovia. Moje blogy sa nebudú týkať len politiky, ale celkovo o stave v našej republike, o veciach, ktoré sa mi nepáčia, alebo páčia. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu